قوانین ثبت نام

مقررات ثبت نام

 

زبان آموز گرامی:
 
خواهشمند است قبل از اقدام به ثبت نام اینترنتی به موارد زیر توجه فرمائید: 
 
1)جهت پرداخت شهریه با کارت های شتاب،دریافت رمز دوم کارت از دستگاه های عابر بانک و تهیه کد cvv2 (عدد 3 یا 4 رقمی درج شده در پشت یا روی کارت) از بانک مربوطه الزامیاست.
 
*لازم به ذکر است که تاریخ کارت بایستی به روز بوده و از تاریخ انقضای آن نگذشته باشد،پرداخت اینترنتی جهت تمام کارتهای بانکی که عضو شتاب باشند میسر است. 
 
*توجه فرمائید که در هنگام پرداخت اینترنتی بایستی حداقل مبلغ 100/000 ريال در کارت شتاب موجود باشد. 
 
*پرداخت از طریق دستگاههای خود پرداز(عابر بانک) غیر قابل قبول است. 
 
2) مراحل ثبت نام اینترنتی (ویژه زبان آموزان موسسه) به شرح زیر می باشد: 
 
الف) وارد کردن شماره زبان آموزی و رمز عبور در بخش وروداعضا صفحه اصلی سایت موسسه 
 
ب)تکمیل یا تغییر اطلاعات شخصی زبان آموز در بخش صفحه من 
 
* در صورتی که زبان آموز قبلا اطلاعات شخصی خود را ثبت نموده است تکمیل مجدد اطلاعات لزومی ندارد. 
 
ج) ورود به بخش ثبت نام اینترنتی 
 
تذکر مهم: لطفاً در طی مراحل ثبت نام به هیچ وجه از گزینه back استفاده ننمایید. 
 
د)مطالعه فرم تعهد نامه ثبت نام و تائید آن 
 
*تائید فرم تعهدنامه ثبت نام به منزله قبول کلیه قوانین و مقررات تحصیل در موسسه می باشد. 
 
ه) انتخاب روز و ساعت کلاسی دلخواه با توجه به جدول ارائه شده در صفحه مربوطه،ذخیره آن و انتخاب گزینه مرحله بعد. 
 
* زبان آموزان مردودی بایستی پس از اعلام نتایج با مراجعه به سایت،در این صفحه روز و ساعت کلاسی سطح خود را مجدداً انتخاب نمایند. 
 
*زبان آموزانی که به هر دلیل با توجه به قوانین موسسه مشمول استفاده از تخفیف می شوند بایستی با ارائه مدارک تخفیفی خود به صورت حضوری به موسسه مراجعه نموده و اقدام به ثبت نام نمایند. 
 
و) ورود به درگاه بانک ملی جهت پرداخت شهریه به صورت اینترنتی. 
 
*مبلغ شهریه تعیین شده جهت ثبت نام سطوح مختلف در این صفحه قابل مشاهده می باشد 
 
ز) دریافت کد رهگیری عملیات موفقیت آمیز پرداخت 
 
* زبان آموزان بایستی کد رهگیری را پرینت گرفته و یا یادداشت نمایند. 
 
*در صورت عدم پرداخت موفقیت آمیز فرایند پرداخت شهریه تکمیل نخواهد شد. 
 
ح) پرینت کارت کلاسی 
 
*زبان آموزان بایستی کارت کلاسی خود را که کلیه اطلاعات ثبت نام را در بر دارد به هنگام شروع کلاسها همراه داشته باشند.
 

 

مقررات مرخصی

 

1) پس از ثبت نام تقاضای مرخصی حداکثرتا72 ساعت قبل از شروع ترم(بدون احتساب تعطیلات) و با توجه به شرایط اعلام شده توسط موسسه
امکان پذیر می باشد.
 
تذکر: زبان آموزان متقاضی اخذ مرخصی، بایستی ابتدا کلیه مراحل ثبت نام اینترنتی خود را انجام داده و سپس با مراجعه حضوری به موسسه در مدت زمان مجاز (72 ساعت قبل ازشروع ترم) اقدام به اعلام مرخصی نموده و فرم مخصوص را دریافت کنند.
 
2)چنانچه زبان آموز پس از شروع ترم به هر دلیلی(ماموریت،تغییر برنامه شغلی یا تحصیلی،سفر،خدمت نظام وظیفه،عمل جراحی)قادر به ادامه ترم نباشد به هیچ وجه نمی تواند تقاضای مرخصی نماید.
 
3) استرداد شهریه پس از یک ترم مرخصی امکان پذیر نمی باشد.
 
4)تقاضای اخذ مر خصی دو ترم متوالی امکان پذیر نمی باشد.
 
5)اعلام مرخصی قبل و بعد از یک ترم مردودی منجر به شرکت در آزمون تعیین سطح خواهد شد.
 
6)تعیین ساعت کلاس جهت ترم پس از مرخصی تنها در تاریخ های معین شده از سوی موسسه امکان پذیر است.
 
7) زبان آموزان کلیه سطوح TOEFL/Pre IELTS/IELTS به هیچ وجه مجاز به اخذ مرخصی پس از ثبت نام نمی باشند.
 

 

مقررات انصراف

 

1)چنانچه زبان آموز پس از ثبت نام وتا 72ساعت قبل از شروع ترم(بدون احتساب تعطیات) از شرکت در کلاسهای موسسه منصرف گردد موسسه پس از کسر 20% شهریه ماخوذه مابقی آن را به داوطلب مسترد می نماید.

2) چنانچه زبان آموز پس از شروع ترم به هر دلیلی (ماموریت،تغییر برنامه شغلی یا تحصیلی،سفر،خدمت نظام وظیفه،عمل جراحی) از ادامه تحصیل در موسسه منصرف شود. وجه پرداختی به هیچ وجه مسترد نخواهد شد.

3) استرداد شهریه پس از یک ترم مرخصی امکان پذیر نمی باشد.

4)زبان آموزان متقاضی انصراف بایستی در مدت زمان مجاز(72 ساعت قبل از شروع ترم) درخواست خود را به موسسه اعلام نموده و در زمان های تعیین شده توسط موسسه با دردست داشتن کارت شناسایی معتبر مراجعه نموده و نسبت به دریافت 80 درصد شهریه خود اقدام نمایند.

در مورد زبان آموزان زیر 18 سال حضور یکی از والدین به همراه شناسنامه جهت استرداد شهریه الزامی می باشد.